Afscheid nemen - Reisverslag uit Matenhoeve, Nederland van Sabine Asselt - WaarBenJij.nu Afscheid nemen - Reisverslag uit Matenhoeve, Nederland van Sabine Asselt - WaarBenJij.nu

Afscheid nemen

Blijf op de hoogte en volg Sabine

03 Februari 2013 | Nederland, Matenhoeve

Het komt nu echt steeds dichterbij en dat besef komt nu ook steeds meer.

Het afscheid nemen begon voor mij 26 januari op me werk. Gezellig wezen eten en stappen met de collega's. Toch een gek idee dat je dan ergens weggaat omdat je gaat reizen en niet omdat je een andere baan hebt...

Vandaag een dagje gehad met mijn lieve familie en 2 lieve vriendinnetjes. Dus ook van de mensen die dichtbij me staan is het afscheid nemen begonnen.

Nog 4 dagen thuis, maar Pff wat heb ik die dagen nog vol gepland.
Morgen nieuwe huisje van oma schoonmaken en 's avonds heerlijk met pap, mam en Gwen sushi eten. Dinsdag nog even gezellig bij jeanine langs in de kapsalon om me haartjes te knippen en daarna nog bij Gwen thuis afscheid nemen van de familie. En woensdag nog dagje de bilt en amersfoort. Dat wordt voor mij dan de laatste keer in oma haar huisje want volgende week woont ze in apeldoorn... Dus ook afscheid nemen van een huis vol met herinneringen... En donderdag... Ja dan doen we overdag even helemaal niets. En de avond nog lekker een drankje doen met de meiden in de stad...

En dan is het zover...
Dan gaan Gwen en ik heerlijk 3 maanden genieten van lekker weer, heerlijk eten, mooie culturen en prachtige landen...

Liefs Sabine...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Matenhoeve

Sabine

Actief sinds 25 Dec. 2012
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 3875

Voorgaande reizen:

08 Februari 2013 - 10 Mei 2013

Backpacken Azie

Landen bezocht: