de eerste dagen - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Sabine Asselt - WaarBenJij.nu de eerste dagen - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Sabine Asselt - WaarBenJij.nu

de eerste dagen

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

12 Februari 2013 | Cambodja, Khett Siem Reab

Zo hè hè de reis overleeft....
Iedereen nog bedankt voor de berichtjes...

Vrijdag zijn we om 5 uur vertrokken naar schiphol, daarvoor nog gezellig drankje gedaan in de stad...
Om half 10 ging onze eerste vlucht richting parijs. Ging allemaal goed alleen raakte we bijna de weg kwijt op het vliegveld, hadden ook zoveel honger dat we daar alleen maar mee bezig waren... Alleen echt lekker eten en veel keus was er niet.
Na een stop van 2,5 uur gingen we weer verder, de langste vlucht. Naar vietnam een vlucht van 12 uur. Weinig kunnen slapen, dus heel fijn zo'n eigen tv in de stoel voor je, heerlijk spelletje gespeeld en muziek geluisterd.
In vietnam hadden we een stop van 5 uur. Maar Pff wat duurde dat lang zeg.... Niet heel veel te doen op het vliegveld...
Onze laatste vlucht was naar cambodja Phnom penh ons begin punt. In een leuk klein propeller vliegtuigje...

Eenmaal aangekomen, visum geregeld en gaan... Taxi's stonden natuurlijk al klaar, iedereen wil je brengen.
We hebben onze ogen uitgekeken. Wat een stad, wat een cultuur, prachtig...
Wat wij in nederland hebben met fietsen is hier met scooters, die vliegen om je oren.

In het hostel aangekomen gelijk even een douche genomen, heerlijk hoor zo'n koude douche na zo'n lange reis en die warmte hier...

Vandaag zijn we met de bus naar Siem Reap gegaan. Een rit van ruim 6 uur. Heb ik weinig van gemerkt, heb heerlijk geslapen.

Eenmaal aangekomen werden we naar ons hostel gebracht, bleek Hey dubbel geboekt te zijn... Fijn boek je dus voor jan ...
Nu liggen we ergens in een hostel op de gang op een bankje te slapen. Als het goed is kunnen we vanaf morgen in dit hostel terecht. Alles zit hier vol vanwege nieuwjaar.

Onze eerste indruk van Siem Reap is fantastisch. Echt een mooie stad. Veel leven, gezelligheid. Leuke eet tentjes en je kan we goed shoppen. Ook best belangrijk voor 2 vrouwen. Ben bij dat meer dan de helft van mijn kleding hier weggegooid kan worden...

Nu proberen te slapen en morgen hopen op een kamer en dan onze plannen maken voor hier...

Heel veel liefs en tot snel,

XXX Sabine

• 12 Februari 2013 - 22:38

Mama:

Jammer dat je onderweg niet veel hebt gezien, maar misschien slaap je vannacht niet veel als je op een bank moet slapen. Leuke foto's van jullie eerste dagen.We volgen jullie met z'n allen. Veel plezier weer, dikke kus, mama.

• 13 Februari 2013 - 09:54

Catharina:

Wat ziet het er ontzettend mooi uit, en dat het allemaal voorspoedig gaat. Ach een nachtje op een bankje, heb je ook weer meegemaakt, nu weer lekker genieten van jullie hotel.

x Catharina Ron en kids

• 13 Februari 2013 - 21:41

Joke De Vries:

Hallo reiziger(s),
    eindelijk op bestemming aangekomen. Je moet er wat voor over hebben, maar dan krijg je ook hele
    mooie en interessante dingen te zien. Foto's zien er super uit. Ik krijg zo de kriebels om ook weer
    weg te gaan. Azie heeft echt mijn hart gestolen. Dames leklker genieten van alles en ik ga jullie
    zeker volgen. Heeeel veeel plezier en tot gauw.

• 14 Februari 2013 - 21:20

Ron:

Leuke, mooie foto's ! (Maar kan je de camera ook recht houden?) Dames, geniet er van. Groetjes, Ron.

• 22 Februari 2013 - 14:24

Sabine Van Asselt:

Hey Ron, Heb de foto's gedraaid hoor. Had ze met telefoon gemaakten ook via telefoon geplaatst op deze site, kon ze dus niet draaien. Maar nu even in internetcafe, dus heb ze even voor je gedraaid. Maar je moet gewoon wat meer met facebook doen. Daar staan al heel veel foto's op. En ook nog allemaal recht ook, haha.