De Laatste uurtjes.... - Reisverslag uit Matenhoeve, Nederland van Sabine Asselt - WaarBenJij.nu De Laatste uurtjes.... - Reisverslag uit Matenhoeve, Nederland van Sabine Asselt - WaarBenJij.nu

De Laatste uurtjes....

Door: Sabine

Blijf op de hoogte en volg Sabine

07 Februari 2013 | Nederland, Matenhoeve

Pfff de kriebels beginnen nu echt heel erg te komen. Mijn kat Jewel loopt ook al de hele tijd rondjes door het huis, terwijl je haar normaal overdag nooit ziet... Zal ze het door hebben dat ik straks weg ben...!!!

Tas is helemaal ingepakt. De camera's liggen aan de opladers...

Vannacht gaan we om 5 uur richting schiphol. Nog even gezellig met de hele familie koffie drinken op schiphol (behalve voor Gwen dan, sorry schat zal je niet pesten)...

Maar eerst zo nog even lekker een dutje doen...
Vanavond nog even gezellig drankje doen in de stad met paar vrienden.

En dan is het echt zover..... Dan gaat onze reis echt beginnen. Met als eerst een reis van 22 uur, pff... Vliegen eerst naar Parijs, daar hebben we 2,5 uur tussenstop. Vanuit Parijs vliegen we verder naar Vietnam Ho Chi Minh City, daar hebben we ook nog een tussenstop van 4 uur en dan nog een vlucht van 45 min. naar onze eerste bestemming Cambodja Phnom Penh...

We hebben in onze eerste hostel wifi dus als goed is kunnen we dan iedereen gelijk laten weten dat we veilig zijn aangekomen..... Daarna zal het wat lastiger zijn om ons te bereiken, wel ga ik daar bij aankomst gelijk kijken of ik daar een simkaartje kan kopen(heb ook al een oude telefoon mee)...

Lieve mensen tot over 3 maanden en voor hier denk ik tot over een paar dagen...

Heel veel liefs Sabine......

• 07 Februari 2013 - 15:16

Evelien:

hoi sabine

we willen een hele goede en mooie reis wensen.
    geniet ervan ,.
    we aan je zeker volgen.
    groetjes van marcel en evelien

• 07 Februari 2013 - 15:40

Jeanine:

Heey heey,
    Ik zou zeggen heel veel plezier!!!
    En geniet er van.. Dat zal denk ik wel lukken.
    ook sterkte met de lange vlucht hahhah. :)
    Liefs Jeanine

• 07 Februari 2013 - 21:53

Mama:

Hey lieverd,

Heel veel pezier samen met Gwen, wees voorzichtig en houd ons wel een beetje op de hoogte via deze site.

Dikke kus, mama. XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX